loading...
TRACTORIHA
علی آقا بازدید : 5 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (1)
جاسم کرار یکی از جنجالی ترین بازیکنان اخیر لیگ برتر ایران است ولی کمالوند در این باره می گوید: تعریف یکی از بازیکنانجاسم کرار یکی از جنجالی ترین بازیکنان اخیر لیگ برتر ایران است ولی آوردن او به ایران روایت خاص خود را دارد که کمالوند در این باره می گوید: تعریف یکی از بازیکنان تیم الوکره قطر را به من کرده بودند و من به همراه یکی از کمک هایم فیلم بازی تیم الوکره را تماشا می کردیم. بازیکن مورد نظر به هیچ عنوان نظر مرا جلب نکرده و از خیر او گذشتم. پاسی از شب بود و همکارم هم خوابیده بود و من هم می خواستم فیلم بازی را که تا دقیقه 70 دیده بودم قطع کنم. به فاصله یکی دو دقیقه تیم الوکره یک تعویض کرد و بازیکن قد بلندی را روانه میدان کرد. من به دنبال یک مدافع بودم و این بازیکن جانشین هافبک بود ولی دیدم این بازیکن فوق العاده فرزی است و هم پاس می دهد وهم شوت می زند و هم دریبل می کند از طرفی با بازیکن درگیر می شود و با داور کله به کله می شود و خلاصه در 20 دقیقه کل بازی را بر هم زد و بیرون آمد. باورم نمی شد این همان بازیکنی بود که می خواستم .فردا صبح از مدیر باشگاه خواستم که به هر نحوی شده زمینه انتقال کرار به تراکتورسازی را فراهم کند.
برچسب ها جاسم کرار , تراکتور ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/09/14 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

جالب بود
یاشاسین تراختور شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را دارد ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 54